معرفی بهترین لپ تاپ های اقتصادی

لپ تاپ های اقتصادی بهترین گزینه برای افرادی است که نیاز به لپ تاپ دارند اما نمی خواهند بودجه زیادی به خرید لپ تاپ اختصاص دهند. در این مقاله از بی ان بی کالا به معرفی بهترین لپ تاپ های اقتصادی می پردازیم. لپ تاپ یکی از ضروری ترین نیازهای بسیاری از افراد است. لپ تاپ های اقتصادی لپ تاپ های میان رده ای هستند که می توانند نیازهای معمولی را بر طرف کنند. برای مثال نیازهای یک دانشجو با یک لپ تاپ میان رده برطرف می شود یا فردی که قصد وب گردی و تماشای فیلم دارد به راحتی می تواند با یک لپ تاپ میان رده انجام دهد. 

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ اقتصادی
در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ اقتصادی سعی داریم محصولاتی را معرفی کنیم که بتوانند بهترین کارایی را برای شما فراهم کنند. یعنی شما بتوانید با کمترین هزینه بیشترین بهره را از لپ تاپ خود ببرید اگر چه نباید از یک لپ تاپ میان رده انتظار یک لپ تاپ حرفه ای و کارهای سنگین را داشته باشید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook R465

اولین لپ تاپ اقتصادی که به سراغ معرفی آن می رویم محصولی از برند ایسوس است. ویوو بوک R465 از رم 4 گیگابایتی بهره می برد. در کنار رم 4 گیگابایتی یک حافظه SSD که ظرفیت آن برابر 512 گیگابایت است استفاده شده که باعث می شود سرعت کار با لپ تاپ افزایش پیدا می کند. در صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت Full HD به راحتی می توانید هر چیزی را تماشا کنید. در لپ تاپ فوق یک باتری لیتیومی 2 سلولی با ظرفیت 37WH قرار دارد که به راحتی می تواند 2 الی 4 ساعت شارژ را برای مصارف عادی تامین کند. باتری این لپ تاپ از نوع داخلی است یعنی برای تعویض باید قسمت زیرین لپ تاپ را باز کنید. لپ تاپ وسیله است که معمولا افراد آن را با خود حمل می کنند پس وزن آن اهمیت زیادی برای کسانی که می خواهند روزانه لپ تاپ را به خود جابه جا کنند دارد لپ تاپ لنوو VivoBook R465 دارای وزن سبک 1.6 کیلوگرمی و طراحی مینیمال با ضخامت کم است که آن را به یک گزینه عالی برای جابه جایی تبدیل می کند. پردازنده گرافیکی از نوع intel و مدل آن UHD Graphics است که از پس کارهای گرافیکی ساده بر می آید. 

لپ تاپ ایسوس مدل e510 n4020

لپ تاپ بعدی که می توان آن را در لیست بهترین لپ تاپ های اقتصادی قرار داد لپ تاپ ایسوس مدل e510 n4020 است. ویووبوک E510MA از سری پردازنده های Celeron اینتل استفاده می کند این محصول مجهز به نمایشگر 15.6 اینچی است که و برای کاربری عمومی گزینه مناسبی است. این محصول از رم DDR 4 گیگابایتی استفاده می کند همچنین حافظه داخلی از نوع SSD  با ظرفیت 256 است که سرعت مناسبی را فراهم می کند. ظرفیت باتری استفاده شده در لپ تاپ فوق برابر 42WH است که می تواند بین 3 الی 5 ساعت شارژ را فراهم کند. از نقاط ضعف ایم محصول باید به عدم وجود درگاه شبکه LAN اشاره کرد.پردازش امور گرافیکی بر عهده  پردازنده مرکزی با نام Intel UHD Graphics  است این محصول مجهز به گرافیک iGPU  می باشد. در لپ تاپ ایسوس مدل e510 n4020 درگاه های مختلف از جمله دو درگاه USB A، یک درگاه USB Type C ، یک درگاه HDMI و جک 3.5 میلی‌متری هدفون تعبیه شده است تا نیازهای مختلف افراد را تامین کند. کاربران برای اتصال بی سیم نیز می توانند از وای‌فای AC و بلوتوث استفاده کنند. 

لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 مدل N4020-4GB-256-intel ip3

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 از دیگر محصولاتی است که در لیست بهترین لپ تاپ های اقتصادی قرار می گیرد. از مشخصات فنی این محصول می توان به  صفحه نمایش 15.6 اینچی، رم 4 گیگابایتی و حافظه با ظرفیت 256 از نوع SSD اشاره کرد که سرعت مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. درباره باتری این لپ تاپ باید بگوییم مجهز به باتری دو سلولی با ظرفیت 35WH است که قابلیت تامین شارژ بین 2 الی 4 ساعت را دارد. هم چنین نوع باتری داخلی است و قابلیت جدا شدن را ندارد. برای اتصال بی سیم می توانید از شبکه وای فای و بلوتوث استفاده کنید. برای سایر اتصالات درگاه های مختلفی مانند یک درگاه USB 2، یک درگاه USB 3، یک درگاه HDMI و یک جک 3.5 میلی متری میکروفون در اختیار شما کاربران قرار گرفته تا بتوانید به راحتی نیازهای خود را برطرف کنید. پردازنده گرافیکی لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 مدل N4020-4GB-256-intel ip3 ساخت شرکت اینتل و مدل UHD 600 است. طراحی محصول از نوع اولترابوک با وزن 1.7 کیلوگرم است که جایه جایی و حمل لپ تاپ را به کار آسانی تبدیل کرده است. از دیگر امکانات لپ تاپ فوق می توان به بلندگوهای داخلی استریو، وبکم و تاچ پد چند لمسی اشاره کرد. 

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 – i3 1115G4

از بهترین لپ تاپ های اقتصادی می توان به لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 – i3 1115G4 اشاره کرد. صفحه نمایش 15.6اینچی با رزولوشن 1080 × 1920  FHD همه چیز را با جزئیات به نمایش می گذارد. از یک باتری 2 سلولی لیتیوم پلیمری با ظرفیت 35 WH در این لپ تاپ استفاده شده که تا 3 ساعت می تواند شارژدهی لپ تاپ را تامین کند. ضخامت لپ تاپ فوق کمتر از 20 میلی متر و وزن آن برابر 1.7 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را حمل کنید. از نظر اتصالت برای اتصال بی سیم می توانید از شبکه وای فای و بلوتوث استفاده کنید و برای اتصال باسیم از دو عدد  درگاه USB 3.0 Type A، یک درگاه درگاه USB 2.0 Type A، درگاه HDMI و جک هدفون استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نور پس زمینه، وب کم و 2 عدد اسپیکر اشاره کرد. 

                 

سخن آخر

با بهترین لپ تاپ های اقتصادی  از دو برند معروف لنوو و ایسوس آشنا شدید می توانید. اگر قصد انجام کار حرفه ای را ندارید با یک بودجه معقول می توانید محصولات فوق را از سایت بی ان بی کالا خریداری کنید. لپ تاپ های برای افرادی اقتصادی مانند دانشجوها، دانش آموزان، تولیدکنندگان محتوا که کارهای سبک انجام می دهند انتخاب مناسبی است زیرا هزینه زیادی بابت خرید لپ تاپ پرداخت نمی کنند هم چنین به راحتی می توانند کارهای مختلف خود را در طول روز انجام دهند. 

جدیدترین

نوشته‌ها

مشاهده همه

لپ تاپ گیمینگ چیست
لپ تاپ گیمینگ چیست؟
لپ تاپ گیمینگ چیست
معرفی بهترین لپ تاپ های میان رده
برای خرید هر یک از محصولات معرفی شده می توانید با کارشناسان مجموعه بی ان بی کالا در تماس باشید. لپ تاپ های میان رده به راحتی می توانند از پس کارهای نیمه سنگین بر بیایند پس حتی اگر کار تخصصی انجام می دهید تما توانایی خرید لپ تاپ های پرمیوم را ندارید لپ تاپ های میان رده می توانند نیاز شما را برطرف کنند.
20231002184708_[fpdl 1-min
معرفی بهترین لپ تاپ های اقتصادی
برای خرید هر یک از محصولات معرفی شده می توانید با کارشناسان مجموعه بی ان بی کالا در تماس باشید. لپ تاپ های میان رده به راحتی می توانند از پس کارهای نیمه سنگین بر بیایند پس حتی اگر کار تخصصی انجام می دهید تما توانایی خرید لپ تاپ های پرمیوم را ندارید لپ تاپ های میان رده می توانند نیاز شما را برطرف کنند.
20231002195955_[fpdl 1-min
معرفی 5 تا از بهترین موس های لاجیتک
G502 یک نماد است که در هر نسل در صدر جدول قرار دارد و یک ماوس ایده  آل برای گیمرهای حرفه ای است. اکنون G502 با عرضه G502 LIGHTSPEED به جمع پیشرفته ترین ماوس های بازی بی سیم جهان می پیوندد. LIGHTSPEED فوق العاده سریع و با عملکرد قابل اعتماد است. همچنین دارای سنسور نسل بعدی HERO 25K است و با POWERPLAY سازگار است. با این بازسازی کامل با فناوری پیشرفته، G502 LIGHTSPEED همچنان همان شکل مورد علاقه خود را حفظ کرده و به کاهش وزن 7 گرمی دست می یابد.
20231002195955_[fpdl 1-min
معرفی 5 مدل از بهترین هدفون های موجود در بازار
در این مقاله سعی کردیم چند نمونه از بهترین هدفون ها موجحود در بازار را معرفی کنیم بهترین بودن به معنی کامل ترین نیست. بلکه سعی کردیم در رنج قیمتی پایین تر هم مدل هالیی را معرفی کنیم تا اگر فردی قصد خرید هدفون را دارد بتواند با بودجه کم یک محصول متناسب را تهیه کند.
20231002195955_[fpdl 1-min
معرفی بهترین هارد اکسترنال ها در بازار
در این مقاله سعی کردیم چند نمونه از بهترین هدفون ها موجحود در بازار را معرفی کنیم بهترین بودن به معنی کامل ترین نیست. بلکه سعی کردیم در رنج قیمتی پایین تر هم مدل هالیی را معرفی کنیم تا اگر فردی قصد خرید هدفون را دارد بتواند با بودجه کم یک محصول متناسب را تهیه کند.